
یه چیزی تاهستی بگم وبعد برو.چرا خدا میگه؟ما انسانو از یه نطفه ی ناچیز بی ارزش خلق کردیمو حالا که جون گرفته یادش رفته چی بوده و واسه" ما "داره گردن کشی میکنه...أَوَلَمْ يَرَ الْإِنسَانُ أَنَّا خَلَقْنَاهُ مِن نُّطْفَةٍ فَإِذَا هُوَ خَصِيمٌ مُّبِينٌمگ...
ادامه مطلب