به نام خدای ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)
این نوشته ها، از جای قشنگی نوشته میشه...
یه لحظه چشامو میبندم...
بنده خدا...
تو کجا... صحن آقا رضا کجا...
نماز صبح تو صحن باصفای آقا رضا...
زمزمه ی باد تو گوشم میگه...
این ها همه عطوفت و مهربونی و مهمون نوازی امامته...
اذان صبح به افق حرم...
دوستای عزیزم...
به یاد همه ی شما عزیزان مهربونم بودم...
همه...
و براتون نماز خوندم...
زیارتتون قبول...
یا ضامن آهو...
حوایج همه دوستامو برآورده کن...
اللهم عجل لولیک الفرج
ما را در سایت خوددرگیری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106