حس خوبیه که ببینی همکارت خاکیه و با اینکه بیست سال ازت بزرگتره بی ریا و با خلوص قشنگی به اسم کوچیک صدات می کنه و هواتو داره و اصلا خودشو ازت برتر نمی دونه و تو زنگای تفریح حالتو خوب می کنه.
پ.ن: صبحونه ی کنار دبیران، اگه افراد باحالی توش باشن خیلی می چسبه! :)
پ.ن 2: خدایا شکرت...
خوددرگیری...
ما را در سایت خوددرگیری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36