خوددرگیری

خرید بک لینک
دلم گرفته ...چقد گرفته...کو اون عدالت؟؟؟کو اون جنبه؟؟؟از همون اول می دونستم...به راستی کدومشون راست میگند؟فرشته قبلیمون که اسمش عدالت بود یا فرشته ای که اسمش تدبیر و امید هست؟رهبرم عاشقتم. فقط عاشق تو.که اون تدیبر واقعی رو تو داری...اما تنهاییــــ .خودش قبلا گفته بود:« از نقد و انتقاد نباید بهراسیم،آزاد بگذاریم هرکس را که نقد دارد مخصوصا نقد سالم ،سازنده و دلسوزانه،این بهترین کمک به ماست،دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانهتحمل بالایی دارد.»اما الان، به همون منتقدها و دلسوزا، مردم خودما، انگ بی سوادی بزنن!اوباما را فردی مودب و باهوش!!!حتما عکس خود اوباما رو با شنیدن این جمله ملاحظه کردید؟ تقدیم به شیخ اصلاحات:پ.ن 2 : معلم به شاگرد میگه : من دویدم تو دویدی او دوید مال چه زمانیه؟؟؟؟ شاگرد: مال زمانی که سبد کالا رو توزیع میکنن پی نوشت 3: آیت الله مصباح یزدی در حسینیه امام خمینی(ره) قم،در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور که منتقدان توافقنامه ژنورا افراد بی سوادی خوانده بود به آیه:«نَصَحْتُ لَکُمْ وَلَکِن لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِینَ» اشاره کرد و اظهار داشت:اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند...طاقت یک جمله را ندارند.جدی نوشت: به کجای این کار دولت می گن، "عدالت" ؟؟؟عدالت واقعا اینه؟؟حالا خوبه خوده مجلس هم به این نتیجه خوددرگیری...ادامه مطلب

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 1:46

بنی امیه داغ برادر را به سینه خواهر گذاشت....و بنی عباس داغ خواهر را به سینه برادررحلت حضرت فاطمه معصومه (س) تسلیتبانــــــوی عشـــــــق بانـــــــوی نــــــور ، كــــ ـه ميرســــــی از راه دور ميــــای با حالتــ خوددرگیری...ادامه مطلب

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: غریبانه, نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36

تاحالاشده باشیطان ونفس امارت مسابقه بزاری؟مثلا هرچی اون گفت تو برعکسشو انجام بدیی؟؟؟؟!!!دماغ سوختش کنی؟؟!..ینی هرچی شیطون گفت برعکس چشم بگیم!!مثلا چشمت به یکی افتاد خواستی دوباره نگاش کنیچشماتو بندازی پایینو....زیرلب بگی :یاخیرحبیب ومحبوبتا اینجا یک خوددرگیری...ادامه مطلب

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36

یا هو

الان تو کلاس نشستم...

کلاس فلسفه اموزش و پرورش...

استاد، یک کلیپ آموشی گذاشت...

واسطه...

واسطه...

یه واسطه لعنتی...

یه واسطه لعنتی نامرد...

دلم گرفته...

اول از همه از خودم...

دوم از بقیه ادم ها...

حالم داره بهم می خوره...

سینا تو جشن دیشب...

یه حرف قشنگ زد...

اینکه...

"خدا تو زمین خودش خیلی غریبه..."


خوددرگیری...

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36

یه چیزی تاهستی بگم وبعد برو.چرا خدا میگه؟ما انسانو از یه نطفه ی ناچیز بی ارزش خلق کردیمو حالا که جون گرفته یادش رفته چی بوده و واسه" ما "داره گردن کشی میکنه...أَوَلَمْ يَرَ الْإِنسَانُ أَنَّا خَلَقْنَاهُ مِن نُّطْفَةٍ فَإِذَا هُوَ خَصِيمٌ مُّبِينٌمگ خوددرگیری...ادامه مطلب

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: خودتمصطفی, نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36

صفحه بندی