یه صبح قشنگ

خرید بک لینک
به نام خدای دلتنگی

دمدمه های صبحه...

پتو رو می کشم رو خودم...تا سرما اذیتم نکنه و گرم بشم.

صدای دلنواز بارون شنیده میشه...

و صدای خیابونِ خیس...

خدایا

شکرت که هستم و لذت می برم از این نغمه های قشنگِ زندگی

به نظرم، بارون صدای احساسه

خدایا شکرت که سالمم

خدایا شکر که پدرمادر مهربون و خوبی دارم

خدایا شکرت که ......

دیگه چی می خوام؟!

هیچی...

خدایا، مواظب همه باش...

و "ما" رو پر کن از خودت...

همین.

لبخند


پ.ن: کم کم جواب نظراتو میدم...و در اولین فرصت به همه سر می زنم

ممنونم که فراموشم نکردید


خوددرگیری...

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36

صفحه بندی