مثلا هرچی اون گفت تو برعکسشو انجام بدیی؟؟؟؟!!!
دماغ سوختش کنی؟؟!..ینی هرچی شیطون گفت برعکس چشم بگیم!!
مثلا چشمت به یکی افتاد خواستی دوباره نگاش کنی
چشماتو بندازی پایینو....
زیرلب بگی :یاخیرحبیب ومحبوب
تا اینجا یک هیچ به نفع تو!
خواستی فحش بدی دلت خنک شه،حرصتو درآوورده آخه حقم داری!!!
سکوت کنی! کظم غیظ کنی
والکاظمین الغیظ والعافین عن الناس
دوهیچ به نفع تو!
بابا یا مامانت یوقتایی زور میگن، میخوای پشت چشم نازک کنی، میخوای بگی اوف!
نگوو لبخند بزن !! شوخی کن، بگو نوکرتم، بگو من زمین خوردتم مامان! بگو خاک پاتیم بابا... :)
بگو خراب خانواده ایم....دنیا میخوای اخرت میخوای جان نثار بابا مامانت باش حتی اگه شمرویزیدبودن!
هرفرمانی داشتن اطاعت کن جز نافرمانی جلوی خداوند.
ولاتقل لهما افٍ
کف پاشونو ببوس، دستشونو ببوس...
اونموقع تغییر را احساس کنید
هم در رفتار پدرومادرتونن هم تو زندگی شخصیتون...
یا مثلا پولاتو جمع کردی واسه خودت یه گوشی جدید بخری،اما فهمیدی دوستت گرفتاره....
تصمیم سختیه ولی...
من ذالذی یقرض الله قرضا حسنا فیضاعفه له اضعافا کثیرا..
هرکی بخدا قرض بده،خدا چند برابرشو بهش پس میده
"به خدا من خودم زیاد نمیدونم
زیادم نمیفهمم
ولی میدونم زندگی با خدا وبی خدا
خیلی باهم تفاوت داره
من که یه عمر بی خدا زندگی کردم و دربند گرفتاری بودم.......
حالا شاید وقتش باشه که...
آيا وقت آن نرسيده است كه دل هاى مومنان در برابر ذكر و آنچه از حق نازل كرده
است خاشع گردد؟
الم يـأن للذيـن امـنـوا ان تـخـشـع قـلوبـهـم لذكـر اللّه ومـا نـزل مـن الحـق
و لا يـكـونـوا كـالذيـن اوتـوا الكـتـاب مـن قـبـل فـطال عليهم الامد فقست قلوبهم
و كثير منهم فسقون
+کپی.
ما را در سایت خوددرگیری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104