واسطه ۲

خرید بک لینک
یا هو

الان تو کلاس نشستم...

کلاس فلسفه اموزش و پرورش...

استاد، یک کلیپ آموشی گذاشت...

واسطه...

واسطه...

یه واسطه لعنتی...

یه واسطه لعنتی نامرد...

دلم گرفته...

اول از همه از خودم...

دوم از بقیه ادم ها...

حالم داره بهم می خوره...

سینا تو جشن دیشب...

یه حرف قشنگ زد...

اینکه...

"خدا تو زمین خودش خیلی غریبه..."


خوددرگیری...

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 11:36

صفحه بندی