
بسم الله نیمه اول آبان ماه هم گذشت! چقد مث برق و باد میگذرن این روزا... از شوق و ذوق اول سالم یه خورده کم شده و روزمَرِگی جاشو گرفته! اینکه نگرانیت فقط این باشه درس بدی تا عقب نمونی حس خوبی نیست! این هفته که گذشت، در کل نمره خوبی به خودم نمیدم! تمرکز...
ادامه مطلب